Thursday, November 12, 2009

hoh

dah nak cuti sekolah ni makin menimbun plak keje.penat betul.dh berapa ari aku x masak.asik mengadap paper banyak sgt sampai nak pitam.ni dah ok skit.pulun buat keje kat sekolah.pelik btul kat sini.aku rasa masa kat jb dulu x la mcm ni sgt banyak kejenya.aku ble lagi la duduk2 sembang2 (dh bocor rahsia ).tapi minggu depan cuti dah.best best!ble duduk menganga je tapi dapat gaji hahaha..tapi x lama la..sebulan lebih je.ble rehat otak aku yg sakit ni.ble abiskan masa dgn famili plak ;) ada plan nak pegi jln2..tapi x taula plan ni jd ke tdk.harap2 jadila..apa2 pun tahun baru nanti ada la yg x best akan jadi.buat aku sedihla..tapi mls nak cite.benda ni akan buat aku rasa hilang sgt..tp nak buat mcm mana.benda x ble paksa.i just hope i can stay calm and relax but that is not a promise.i'll miss her for sure..really really really miss her...

2 comments:

  1. tak perlulah terlalu berterus terang me-miss aku dihadapan public.. kofff!~
    (",)

    ReplyDelete
  2. jahanam!aku tak ada hati pun dgn kau! (-_-;)

    ReplyDelete