Saturday, February 27, 2010

apa eh..?

penatnya kalau semua benda kene buat.keje sekolah lagi,keje kat umah,uruskan alip.alip plak skang tgh lasak dan pndai pulak nak mintak itu ini.tertekan aku kalau dia nampak kismis doa tu.nak..nak..nak..dia ulang2 sampai aku penat nk dgar.selagi xdpt selagi tu dia mintak.aku tgk arahan kat situ makan 7 biji satu hari.tp alip makan dekat nak habis setengah botol tu.pastu pantang tgk aku ckp kat tipon.mesti dia menjerit2 nak jugak.aku duduk mengadap laptop pun dia marah.ai..(T_T)agaknya mmg 24 jam kene duduk je kat dia.

ah!harini aku mls masak.ada beberapa hal yg buat aku takmau masak.bialah.makan kat luar je.alip nanti aku masakkan utk dia sup je.untuk babah dia pepandailah.hehe..
smlm meni ada kol..ai mmg org kasihan.xapalah.aku xmau tulis apa bendanya.tp dia pun nampak kul je.kira oklah tu.kdg2 dia pandai kave tu.aku rasa dia xberapa nak sedih kot.kalau dia sedih awal2 lagi dia dh nangis2 tipon aku.

2minggu lagi nak cuti dah.best la cuti sekolah.ujung cuti plan nak balik ipoh.tp tgklah mcm mana.awal cuti aku duduk tampin.nk duduk lama skit sbb aku lama dah xbalik.wan ajak pegi grik (-_-;)dia nak melawat art la tu (padahal balik tampin nanti jmpa jgk)

orait..jap lg nak kuar dah..ada org dapat gaji arini heheheh..

No comments:

Post a Comment