Sunday, April 4, 2010

pd..

tadi pegi pd saja nak bawak alip jalan2..panas gila!aku tgk bnyk betul ikan duyung dalam laut tu..tak panas ke??kami tak beli apa pun sebab rasa mcm x berbaloi je.semua mahal2.aku cuma belikan alip mainan sia2 je.itu pun terbang dalam 20 hinggit. x pe wan yang bayar hihih!yg paling best bila alip nampak kuda terus dia buat bunyi kuda.aku ingat lepas ni nak ajar dia kalau dia nampak pyan, ble la dia buat bunyi yg sama.hohohho!!

malam ni mungkin keluar lagi sebab wan cuti (-_-;)yela, esok dah nak keje semula.tension la.tp sebenarnya kalau tak keje lagi tension.at least aku ble la lepas tension aku dgn menjadikan murid2 sebagai mangsa hei hei..

oh ye,14 April mak ngan abah aku yg paaaalinngg aku sayang nak pegi mekah,tunaikan umrah..ala..xdapatla jumpa mak 2 minggu.x dpt gurau2 dgn abah.sedih plak.tp xpe..nak buat ibadah.alhamdulillah..dah tua2 mak ngan abah nampak relax,tenang,tumpukan perhatian utk ibadat.harap2 kami pun nanti mcm tula.kami adik beradik sgt happy dan senang hati tgk mak ngan abah xsusah hati ttg kami lagi.mak ngan abah adalah org yg kami paling hormat dan sanjung..semoga mak dan abah dpt menunaikan ibadat dgn sempurna.walaupun cabaran umrah tidak sehebat mak ngan abah buat haji dulu tp kene jugak bersedia.harap uncle am dan anti zie baca blog anakanda ini dgn penuh perhatian.koff!!koff!!

baiklah!tamat saja di sini.aku nak pergi bersiap sedia utk mkn mlm.ahh!!kene pakai cantik2.mekap tebal2!

1 comment:

  1. aliff aiman,tak perlu menggunakan pelampung dalam kereta atau semasa hanya mandi shower..(-_-;)

    ReplyDelete