Saturday, April 17, 2010

helloo~~

lama jugak rasanya tak jenguk sini(rasanya baru je lagi.koff!)sebenarnya tak ada apa nak buat harini sebab alip tido skang nih.dari kul 3 tadi.wan pun dah pegi keje.ohh!harini ada tetamu dtg rumah.ialah nasir (adik wan) dan isterinya, wawa.jadi aku dah mengajak makan di sini.dengan tangkas aku memasak sambal sotong resepi anti zie,ayam goreng tepung dan sesayur.isteri nasir tengah mengandung 4 bulan.tapi perut sgt kecil.berbeza dengan aku dulu masuk 5 bulan aku dah x bleh dah pakai seluar ketat belang2 aku.koff!tapi x apalah selagi kandungan ialah sihat.

teringat pulak masa aku mengandungkan alip.aku sangat lasak.tong gas pun aku angkat.tong yang kosongla..aku sgt suka berkemas.mmg x ble duduk diam.tapi alhamdulillah tak ada apa2 pulak.mungkin aku jenis tahan kot.setiap org memang x sama.mcm meni x ble pulak lasak2.masa aku mengandungkan alip mmg aku agak emo skit.kalau dgn wan tu ntah berapa kalila masam muka..mcm2 la..sbb tu aku rasa alip nih skng memang cepat je emo.tapi kalau gembira terlebih2 pulak.aku dulu gembira terlebih2 ke?koff!sebelum alip lahir berat aku cecah 70kg.hohoho!gemuk betul aku rasa.kepada ibu2 yg nak mengandung lagi..*menjeling* jgn lupa buat kad merah kat klinik berhampiran.hohoh!

untuk elly sebagai pembaca setia,entri ni sgt tak sesuai dgn kau!jadi sila jgn beri komen apa2.koff!

1 comment: