Friday, May 7, 2010

dear blog..koff!

hohoh!kali ni aku nak cite ttg birthday wan.4.5 lepas ialah hari lahir beliau.aku suka bagi surprise kat dia.aku suka tgk muka dia tertegun2 campur terharu.dulu2 masa kawan aku bagi dia benda2 yg ala kadar..yelah tak mahula membazir wang ringgit utk kekasih yg belum tentu jadi suami.ahh!!dah terlanjur cakap.masa first kawin pun aku takat belanja dia makan je..ehh!sebelum tu aku belikan dia jam otromen RM 10 dan wallet aneh.yg paling best ialah masa aku belikan dia jeans.masa tu adala rezeki lebih dapat elaun apa ntah jadi aku bercadang nak belikan dia benda yg berharga skitla..jadi aku belikan dia jeans levis.masa nak beli tu aku pikir mcm mana nak tipu dia.sbb aku x tau saiz suar dia pakai (mmg isteri yg x ambil peduli hal suami)so..aku mintak meni taip msg kat aku.kekunun meni nak belikan jeans untuk hantaran pada art.kebetulan masa tu meni tgh sibuk buat persiapan nak kawin.jadi aku tipu2 sikit lelama taula dia pakai saiz 29.

yg best masa bagi aku kata sua tu utk dia.haa..terkejutla.nampak dia suka sgt.bestt!kali kedua buat dia terkejut ialah memberi handphone yg nampak cantik tapi function ala kadar.tu lagi best.kebetulan kami balik ipoh.papa mertuaku mengajak pergi ke pulau pangkor.masa dlm feri aku sorokkan handset lama dia.bila pulang ke rumah dia mula kelam kabut kerana handsetnya disangka hilang.padahal aku sorokkan dlm beg.hohoh..sampaila balik seremban dia x tau yg hanset tu aku sorok.muka dia mmg nampak sedih.aku plak saja buat bodoh,x amik kisah.lagi dia bengang.xlama tu meni singgah bawakan hanset yg telah siap bungkus(maini mmg sgt sport *maksud aku sporting*)aku kave2 ngan meni masuk dlm bilik,sorokkan cepat2.bila meni dah balik grik,aku on kan hanset lama dia.aku kol.muka dia nampak suka sgt kerana menjangka hansetnya dah jumpa.aku letakkan hanset lama dia atas kotak hadiah hanset baru.wawawawawawah!dia sgt terharu!

minggu lepas aku buat surprise lagi..kali ni lagi best.hadiah hanset jgk tapi lebih bermakna la dari hanset lama yg functionnya setakat amek gambar dan dgr music.yg ni ble la berfungsi sebagai gajet penyiasat.. koff!yg bestnya dia ingat aku bagi dia hadiah cawan (T_T)..aku suh dia teka.."abg tau nii..cawan.." *terus aku jatuh!

apa2pun dia sgt suka hadiah yg aku bagi.hepi birthday!semoga murah lagi rezeki!paling penting jgn lupa Tuhan ye..i luv u!

4 comments:

  1. dulu kau janji nak melamar aku tapi rupanya kau melamar wan. *jering*

    ReplyDelete
  2. kalau tahu wan menganggap begitu awal2 lagi dah letak cawan sebenar (T_T)~~

    ReplyDelete
  3. dua org aneh yg selalu mengganggu kehidupan ceria aku..kenapa aku kenal kau semua? (T_T)

    ReplyDelete
  4. kalau aku tahu wan akan kawin dgn kau, aku letak katak dlm cawan moen itu. (menjeling tajam part dear blog)

    ReplyDelete