Saturday, August 7, 2010

mood aneh

mlm ni sbb lama sgt tunggu wan tak balik2 lagi aku layan lagu2 aneh yg dulu aku sgt sgt sgt sgt kemaruk.aku suka sore ronnie james dio.tapi aku bukan peminat dia.sbb dia setan.sore dia mmg lazat.byk2 lagu ada 3 lagu yg aku suka sgt.1-stargazer masa dia dgn kumpulan rainbow satu group la masa tu dgn ritchie blackmore.2-sacred heart masa dia dh buat band dio dan 3-the last in line dgn dio juge.ai..ada satu lagi lagu rainbow in the dark pun dgn dio.kalau holy diver tu mcm dah muak dgr la..huhu!oh ya,dio dah mati sakit perut.koff!

3 comments:

  1. kasi light in the black satu makcik DJ!

    ReplyDelete
  2. hohoh!haa..kau penah dgr lagu nih?bestkan?

    ReplyDelete
  3. dulu ade keset nih, pakcik aku punya. aku suka godek keset2 dia. mana yg best aku curik. lepas tuh, kawan2 plak curik keset aku. sgt karma!

    ReplyDelete